pondelok 18. januára 2016

BUĎ SE MNOU


Autor: 
Jennifer Lynn


Názov: Buď se mnou
Séria: Wait for you
Počet strán: 408

Jazyk: Český
Vydavateľstvo: Baronet
Rok vydania: 2014



Anotácia(Databazeknih.cz) :
Tereza Hamiltonová prožívá drsný rok – zamilovala se do nejlepšího kamaráda svého staršího bratra. Jase s ní ale nepromluvil od té doby, kdy jí věnoval opravdu úžasný, dech beroucí polibek, takový, co vám změní život. Tereza se právě vymotala z příšerného vztahu a navíc jí hrozí, že kvůli zranění bude muset dát sbohem taneční kariéře. Nastal čas na plán B – vysokou školu. Možná tak dostane šanci přesvědčit Jase, že jí jeden polibek nestačí.
Jase Winstead má obrovské tajemství, jež nikomu neprozradil. Obzvlášť nechce,

aby ho znala neuvěřitelně krásná sestra jeho nejlepšího kamaráda. Přestože s Terezou sdílel nejžhavější polibek v životě, uvědomuje si, že závazky mají přednost. Rozhodně nemá čas na romantický vztah. Nijak mu však nepomáhá, že nedokáže přestat myslet na polibek dívky, jež mu může převrátit život naruby.
Jase a Tereza se potkávají stále častěji a nejsou schopni vzájemné city popírat. Na obzoru však číhá nebezpečí, jež vyvrcholí tragédií. Zatímco se lidé v kampusu vzpamatovávají, osudem pronásledovaní milenci se musí rozhodnout, co jsou ochotni riskovat a co obětovat, aby mohli být spolu.
První vydání.




Obálky: 


Anglická                        Nemecká


      Talianská                    Naša/Americká


K tejto knihe som našla štyri rôzne obaly. V predchádzajúcej recenzii som vychválila našu obálku s náznakom tajomna. Ale dnes musím uznať, že v kníhkupectve by ma zaujala aj anglická obálka. Má niečo do seba! A ja sa teraz neviem rozhodnúť, ktorá sa mi páči viac. :D Mohli by ste pomôcť nižšie v komentároch :D .
A k zvyšným obálkam.... Tie ma nejak nechytili. :/ .... Talianská obálka mi pripadala niečo na štýl Steelovej a Nemecká skôr pre dievčatá vo veku 13-15.
Takže ja svoje víťazky mám.... A čo vy? :)



Dej:
 Musím povedať, že dej v druhej knihe ma bavil viac ako v prvej. Ale toto je fakt, ktorý si pomyslím iba na prvý krát. Ten dojem robia hlavne postavy, ktoré sú tu zaujímavejšie vykreslené.  Dej mi prišiel teraz komplikovaňejší...


a treba dodať, že v jednoduchosti je krása. Takže na Počkám na tebe dej nemá.... Čitateľ si to však skoro vôbec nevšimne, pretože autorka to zvládla zas bravúrne. A je som opäť nad tým sedela dovtedy, kým som neprečítala poslednú stránku.


Postavy: Tereza Hamiltonová je dievča z normálnej rodiny, ktorá má svoju vášeň a od puberty aj lásku. Veď ktoré dievča nemalo nikdy svojho tajného hrdinu? Tereza má však to šťastie, že je už dospelá a má šancu ho získať naozaj. A nič nie je dostatočne veľká prekážka na ceste za jej cieľom.
Už o prišla o jednu svoju lásku (Tanec) a teraz sa nehodlá vzdať aj druhej. Veď sama vidí, že Jase Winstead nie je

voči nej taký chladný ako by chcel. 

Jase Winstead je chlap, ktorý vie, čo chce. Avšak má tajomstvo, ktoré mu bráni otvoriť sa osobe po ktorej najviac túži.  A čo je ešte horšie.... Je to mladšia sestrička jeho najlepšieho kamaráta!!! To už je naňho veľký guláš. Jase sa síce snaží odolať, ale nie je to také ľahké, keď naňho z každej strany doľahá skutočnosť. Miluje Terezu Hamiltonovú. Teraz už len ostáva jeho tajomstvo..... čo ak to všetko pokazí???

Moje pocity z knihy:
 V tejto knihe sa rieši viac zápletiek. Pribudne tu aj Terezina spolubývajúca, ktorá bude mať problémy so svojim priateľom. A keď myslím problémy, tak poriadne!!! Kniha ma milo prekvapila. :) Osobne je mi ešte sympatickejšia ako prvá. Možno je to tým, že Jase už nie je taký ideálny chlap ako Cam. Určite to bude aj tým

:D . A hlavné hrdinky z prvej aj druhej knihy? Myslím, že keby som si to predstavovala ja, tak Avery by mala Terezinu povahu a Tereza zase naopak. A o to ma táto séria baví viac. Stále niečo nové, a aj napriek tomu, že je to bežná oddychovka pre ženy, tak je niečim výnimočná a človek na ňu nezabúda. :D

Och! A takmer by som zabudla. :D Kto by nechcel mať také dieťa ako je Jake Winstead? No nie je rozkošný??? :D

MOJE HODNOTENIE:






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára