sobota 6. apríla 2013

Včerajšia donáška z knižnice

Áno ja viem. Zvyknem to tu vešať hneď v deň ako ich donesiem domov, ale včera sa mi to nepodarilo a tento víkend mám konečne voľný. :) Tento týždeň som sa vybrala do knižnice a doniesla som si z nej 3 knihy. Pôvodne ich malo byť štyri, ale ako ja mám na takéto veci šťastie opäť mi niekto tú štvrtú vyfúkol spopod nosa. Vynahradilo sa mi to aspoň z časti tým, že jedna z kníh je trilógia. Tak teda pevne dúfam, že ich zdolám. Jednu už mám dokonca za sebou a bola som spokojná. Teraz sa už iba zaoberám myšlienkami, či aj zvyšné budú aspoň také dobré. :)


Čo na ne hovoríte vy?

10 komentárov:

  1. keby sa tak aj u nás dali zohnať takéto knihy :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Asi viem ako sa cítiš. Pred pár rokmi som sa cítila rovnako, ale som rada, že som objavila štátnu knižnicu kde nájdem aj takéto niečo. Dúfam, že aj tebe sa niečo také podarí.

      Odstrániť
  2. Tú istú trilogiu mám doma 8) veľká a ťažká knižka 8D ale super knihy 8)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak to sa teda teším :) Aspoň som si istejšia, že tento týždeň mám celkom dobrý výber. :D

      Odstrániť
  3. Aj ja mám tie isté Hry o život doma, super kniha :) U nás v knižnici by som márne hľadala také niečo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Normálne sa vám čudujem baby, že ste ju mali kam uložiť. Mne mama vynadala, že knižku si môžem doniesť domov už iba striedmo a že mám chodiť do knižnice. Úprimne teraz som tomu rada lebo nájsť dostatok miesta pre takú knihu je trošku obtiažnejšie. :)

      Odstrániť
  4. Hry o život mám, ale tri knihy. Neviem prečo ale mne sa ich obálky páčili viac ako na tej 3v1. (Keby som mohla, tak si určite kúpim aj tu 3v1 ale zase až taký blázon nie som, aby som kupovala knihu, keď ju už mám doma. Len kvôli zaujímavej obálke). Musela som ich mať, lebo by som nevydržala čakať pokiaľ ich sfilmujú. Som s nimi spokojná boli dobré. Určite by som ich odporúčala, ale asi nemám komu, lebo každý knihomil ich už zrejme čítal.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tak ja som na nich zatiaľ len začala pracovať a koniec prvej časti ma trošku zarazil. Ako sa preboha takto mohla skončiť? Ja viem, že ma to má navnadiť a aj to splnilo svoju podstatu. Už som začala čítať pokračovanie. Ale aj tak.

      Odstrániť
  5. Hunger games (Hry o život) jsou úplně skvělé! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Zatiaľ sa mi páčia. Ale v tejto chvíli keď som na prelome prvej a druhej knihy tak som na hlavných predstaviteľov normálne nasraná. Ale ako sa poznám ja určite vychladnem a hneď budem mať ešte lepší pocit :)

      Odstrániť