pondelok 4. marca 2013

Žuvačkový kráľ



Autor: Enja Rúčková
Názov: Žuvačkový kráľ
Počet strán: 272
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Motýľ
Rok vydania: 2012


Anotácia (Motýľ) :
Zoja má z tanečného kurzu, na ktorý ju dotlačila kamarátka, hrôzu. Myslí si, že ho celý presedí v kúte, pretože:

1. Chalani sú z nej nervózni, lebo je často vyššia ako oni
2. Nenosí lodičky, ale „lode“
3. Ruky jej zdobia nepekné mozole
4. Má asi taký sexepíl ako doska na žehlenie
5. Rodičia ju chodia z kurzu osobne vyzdvihnúť, akoby bola päťročné decko

Keď sa s ňou pokúsi usmievavý Adam nadviazať kontakt, Zoja si pripadá ako vo sne. Počas tanca v jeho náručí žiari ako čínsky lampión. Vďaka nemu začne žuť viac žuvačiek, viac si veriť, častejšie sa smiať – a čo je najdôležitejšie, vôbec nesedí v kúte!




Enja sa znova nezaprela a nám dopriala ďalší príjemný zážitok z knihy. Podľa môjho úsudku toto je jedna z jej najlepších kníh. Má neodolateľný štýl písania a strašne sa mi páči jej využitie hovorovej reči. V tejto knihe to bolo veľmi pekne vidieť na Adamových ,heftoch,. Príjemne som sa zasmiala a pobavila a môžem snáď hovoriť aj za svoje kamarátky cez ktorých ruky moja knižka pokolovala, že kniha je úúúžasnááá. :D Ešte aby som nezabudla autorka aj v tejto knihe rieši dôležitý problém. Hlavná hrdinka Zoja je psychicky týraná. Do jej života však vstúpi Adam a aj Zojina mama sa preberie k činu. Takže teraz si pekne prečítajte, čo z toho vznikne.



MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára