streda 6. marca 2013

Vieš udržať tajomstvo?



Autor: Sophie Kinsella 
Názov: Vieš udržať tajomstvo?
Počet strán: 280
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Talentum
Rok vydania: 2009


Anotácia (Talentum) :
Optimistickej, ale smolou prenasledovanej Emme Corriganovej sa začína dariť. Už skoro rok má stále zamestnanie, po boku jej stojí skvelý priateľ a dokonca sa jej rysuje aj pracovný postup. Všetko sa zvrtne po schôdzke s nespokojným zákazníkom. Zničená sa vracia z jednania lietadlom a v hrozivej situácii počas turbulencií sa zverí so svojimi najtajnejšími tajomstvami mužovi sediacemu na vedľajšom sedadle. V práci zistí, že mužom, ktorému sa zverila je sám veľký šéf. Ten sa vydal na týždennú návštevu anglickej pobočky podniku, v ktorom pracuje. Toto odštartuje sériu chaotických, citovo vyčerpávajúcich a komických situácií.


Tak toto je úplne úžasná kniha. Smiala som sa hneď od prvej strany. Autorka má neskutočný zmysel pre humor a Emma by si niekedy mala radšej premyslieť, čo zo seba vysype. Musím sa priznať, že je zaujímavé byť niekomu v hlave a hlavne niekomu kto je ako Emma. Vtipné situácie boli na každom kroku, ale aby som sa vrátila ešte k anotácie, keďže už som sa tu tak oduševnila Emma sa cíti menejcenná. Môže zato jej sesternica, ktorá s nimi bývala odkedy jej zomreli rodičia. Teraz jej pocit menej cennosti pomáha liečiť jej ,sám veľký šéf, a bude zaujímavé sa pozerať na to kto bude nakoniec menejcenný a kto aké tajomstvá nakoniec odhalí. Hlavne, keď budete čítať túto knihu snažte sa byť aspoň o samote. Ja keď som na verejnosti vybuchla od smiechu, okoloidúci sa na mňa nejak zvláštne pozerali :D .




MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára