piatok 15. marca 2013

Očistec bláznov



Autor: Martina Solčanská
Názov: Očistec bláznov
Počet strán: 342
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2008


Anotácia(Ikar) :
Andrej Princ ju pobozkal. To bolo pred desiatimi rokmi. Teraz už Bibiánu bozkáva iný. Má skvelú rodinu, ktorá sa statočne borí s udalosťami dnešných dní na Slovensku. Nezamestnanosť, nevšímavosť, krivdy, odliv mozgov, prehlbujúce sa sociálne rozdiely… Na snívanie už nie je čas. Alebo áno? Bibiáne zasiahne do života tragédia, a keď má pocit, že už nemôže ani len dýchať, príde on. Andrej Princ ju opäť pobozká. Lenže čo ak tá brána do raja sú len dvierka do predpeklia? Bozky už nič neznamenajú, je medzi nimi až príliš veľa otáznikov, príliš veľa bolesti a obetí.


Po nepeknom konci v Aprílovom dievčati tu máme Očistec bláznov. Bibiána po tragickej smrti manžela upadá a životu čelí iba preto, že má deti. Na starosť si ju vezme jej kamarátka. Čo sa stane keď sa stretne zo svojou starou láskou? Bibiána sama nevie, čo sa s ňou v danej chvíli deje a Andrej je na tom rovnako. Niečo ich k sebe priťahuje, ale na to aby mali dokonalý vzťah majú medzi sebou veľké tajomstvá a okolo srdca postavené hrubé múry.
Musím priznať, že v niektorých chvíľach som sa cítila čerstvá na vraždu(a to obidvoch hrdinov). Andrej sa občas správal ako idiot a Bibiána ako uzavreté ubíjané dievčatko. Chvíľa, keď som bola rada, že som nič také nespravila prišla pred koncom. A poviem vám, že stála zato. Dokonca aj mňa dojala a v tej chvíli som hrdinom prepáčila všetko. Mali na to svoje dôvody. Len keby sa niečo také dobré podarilo dosiahnúť aj v každej dvojici v skutočnosti. Aaaach. No hlavne si ju prečítajte. A čitateľky, ktoré pred týmto čítali Aprílové dievča budú mať konečne srdce na mieste a dostanú čo chceli


MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára