streda 27. marca 2013

Nová donáška z knižnice a zásobenie kamarátkou

Pôvodne som plánovala prečítať štyri knihy. Počet som nezmenila. Zmenila sa iba jedna kniha. Za túto zmenu sa môžem poďakovať ostatným čitateľkám, ktoré mi nedopriali požičať si túto knihu v podstate dve (jednu mi totižto nakoniec preposlala ako e-knihu).
Na dievčence sa samozrejme nehnevám a doprajem im. Zatiaľ som si namiesto nich našla náhradu takže som spokojná. :D

Čo som získala? .... :D :
1) Vodu pre slony od Sary Gruenovej
2) Zabudnutú od Catherine McKenzie
3) Päťdesiat odtieňov sivej od E L Jamesa (túto som získala od kamarátky ako e-knihu)
4) Pôvodne bolo v pláne To najlepšie zo mňa od Nicholasa Sparksa, ale kedže som sa k nej nemohla dostať, bola som úplne nadšená, keď mi kamarátka poslala aj pokračovanie E L Jamesa a to Päťdesiat odtieňov temnoty.


Fifty Shades of Grey - Patdesiat odtienov sivej (E L James)Fifty Shades Darker - Patdesiat odtienov temnoty (E L James)

E L James je bohužiaľ iba v elektronickej podobe, ale aj tak to stojí za to a ja sa už teším na všetky štyri. Čítali ste už niektorú z týchto? Aký máte na ne názor?!

2 komentáre:

  1. Zabudnutá by som rada prečítala, 50 odtieňov som včera dočítala - jazda 8D
    Normálne som zhrozená, že sa teším na 2ku, tú mám v PC tiež 8D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som na ne zatiaľ dostatočne navnadená. Dúfam, že sa nesklamem ani v jednej :D A prečo práve zhrozená? :D :D Som zvädavá, či sa aj ja tak navnadím na to pokračovanie :D

      Odstrániť