piatok 1. marca 2013

Detský plač v podkroví



Autor: Ivana Ondriová
Názov: Detský plač v podkroví
Počet strán: 310
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Evitapress
Rok vydania: 2012

Anotácia (Evitapress) :
Srdcovka, v ktorej si okrem romantiky a zaručene šťastného konca vychutnáte aj neistotu, vzrušenie, drámu a napätie až do poslednej strany. 

Paula sa krátko po svadbe spolu s manželom a so svokrou presťahuje do rozľahlého domu, v ktorom dlhé roky nikto nebýval. Pri udomácňovaní ju zaskočí zvláštny zážitok - v podkroví počuje zúfalý detský hlas a plač a dejú sa v ňom aj ďalšie nevysvetliteľné veci. Manžel Pauliným zážitkom neverí a aj svokra začne mať pochybnosti o jej zdravom rozume, Paulu to však neodradí. Na vlastnú päsť začne zisťovať, kto žil v dome pred nimi, a odhalí šokujúcu pravdu - v podkroví tragicky zahynul malý chlapec. Bola to nešťastná náhoda? Alebo mala naozaj podiel na jeho smrti jeho vlastná matka? Vedel o tom chlapcov otec? Prečo nechce o okolnostiach úmrtia hovoriť ani jeho sestra? Paula riskantne hľadá odpovede na všetky otázky a nájde nečakané rozuzlenie...



K anotácií nie je čo dodať. Veľmi sa mi však páčil Pailin vzťah s manželom. Bola tu pekná ukážka typickej predstavy svokry, ktorá sa im rada moce do života. Táto knižka sa mi páčila. Niečim ma počas čítania chytila a priťahovala. Najprv, keď mi ju kamarátka doniesla nech si ju prečítam som sa na ňu nejak veľmi nechystala, ale keď už som sa k nej konečne dopracovala tak to stálo za to. Takže pekne ju len zoberte do rúk a nespravte rovnakú chybu ako ja.



MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára