piatok 15. marca 2013

Aprílové dievča



Autor: Martina Solčanská
Názov: Aprílové dievča
Počet strán: 247
Jazyk: Slovenský
Vydavateľstvo: Ikar
Rok vydania: 2007


Anotácia(Ikar) :
Ahoj! Mám štrnásť, nastupujem na strednú školu a hneď v prvý deň sa za mňa posadí ten najkrajší chlapec na svete. No, to si pravdepodobne myslím len ja. Ale nič to... inak volám sa Bibiána a som tak správne praštená. Som predsa v puberte. A ten najkrajší chlapec na svete? Volá sa Andrej Princ. No, uznajte nie je to nádherné meno? Princ. Nechceli by ste chodiť s Princom? Ja áno. Nie sme si až tak cudzí, pred prázdninami do mňa vrazil a zhodil mi zmrzlinu. Ale on si to, samozrejme, nepamätá. Ale to som mu už dávno odpustila. Len keby sa na mňa tak krásne usmieval a občas aj chodil do školy a nemal všetko na saláme. A mimochodom sme narodení v jeden deň - 17. apríla. A predstavte si, on ma jeden večer len tak pobozká.



Veľmi príjemná knižka so správne uletenou hrdinkou a správne drsným hlavným hrdinom. Túto knihu môžem zaradiť ešte medzi tie moje slovenské prvotiny. :) Autorka má príjemný štýl písania a vytvorila dokonalé prostredie dospievajúceho dievčaťa. Na niektorých scénkach som sa príjemne nasmiala a scénka zo zmrzlinou je povestná pre celú knihu a dokonca aj jej pokračovanie. Hlavné postavy nemôžu byť už ani viac rozdiele a zároveň rovnaké. Veď povedzte koho by napadlo stretávať sa na cintoríne? Určite je to správna dávka romantiky pre dospievajúce dievčatá. Ja som na tej knižke fakt frčala. Počas čítania som bola vo vytržení a koniec ma silno zarazil. Ale nič si z toho nerobte. Autorka pre nás napísala aj pokračovanie aj keď už viac menej pre staršiu generáciu ale na happy ending stačí nie? Takže si ju pekne prečítajte a potom hor sa na Očistec bláznov.


MOJE HODNOTENIE:

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára